שאלות ותשובות

הזמנות

איך לבצע הזמנה באתר?

על מנת לבצע הזמנה באתר כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר וללחוץ על כפתור ״התחברות״ (אייקון מצד ימין). להזין את פרטי הפרופיל שלך כמשתמש - מייל וסיסמה – במידה ואין לך כזה עלייך להירשם , משם כל מה שצריך הוא לגלוש באתר ולבחור את הפריטים שאת אוהבת. יש לבחור צבע, מידה וללחוץ על הוספה לסל הקניות. משם עוברים לקופה, ובוחרים שיטת משלוח ושיטת תשלום - וזהו זה. החבילה בדרך אלייך - אנחנו כבר נעדכן אותך בכתובת המייל שהזנת בפרטי ההרשמה כאשר ההזמנה אושרה ובדרך אלייך.

האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

כן, על מנת לבצע הזמנה ולרכוש פריטים יש לפתוח פרופיל משתמש עם סיסמא אישית.  בפרופיל שלך תמיד תוכלי לחזור ולראות את הפריטים שסימנת ואהבת  ב Wish List .

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

בהחלט! ניתן להיעזר בשירות הלקוחות שלנו שישמח לסייע לך בביצוע ההזמנה. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין 09:30-18:00 בטלפון 054-7911197.

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

בתום תהליך הרכישה באתר תקבלי מייל חוזר המאשר את ההזמנה למייל שהזנת בפרופיל שלך. בנוסף, בכל שלב ניתן להתקשר ולברר מול שירות הלקוחות שלנו שהזמנה נקלטה בהצלחה.

האם ניתן לבצע כל שינוי לאחר ביצוע ההזמנה?

ניתן לבצע כל שינוי כל עוד ההזמנה לא נשלחה, על מנת לבצע כל שינוי שכזה אנא צרי עמנו קשר בטלפון או בוואטסאפ.

אם ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי, איך אני עושה את זה?

ביטול הזמנה נעשה ע"י יצירת קשר עם שירות לקוח לא עזב את 054-7911197 , בכפוף לתקנון החברה בהתאם לחוק הגנת הצרכן .

מהן שיטות המשלוח האפשריות?

  • שליח עד הבית בחינם בקנייה מעל 199 ש"ח
  • שליח עד הבית בקנייה עד 199 ש"ח - 25₪
  • שליח עד הבית הוא שליח בלדרות המגיע עד אלייך בתיאום מראש בעלות של 25 ₪ 

זמני שילוח - עד 4 ימי עסקים ( יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים)

איזורים חריגים - איו"ש, רמת הגולן, אילת והערבה - עד 7 ימי עסקים ( יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים)

איסוף עצמי –

  • בתיאום מראש מהשואורום אשתורי הפרחי 16, ת"א.
  • איסוף עצמי בתיאום מראש מסטודיו ליקיס התערוכה 3, מבנה 2א', ת"א.


האם אפשר לשנות כתובת אחרי שהזמנתי כבר משלוח?

ניתן, כל עוד המשלוח לא עזב את המחסן, יש להתקשר לשירות הלקוחות בטלפון  שלוחה 2 073-208-1517 ולעדכן כתובת חדשה .

אם בחרתי באופציית איסוף המשלוח מתי ניתן לאסוף אותו?

האיסוף מתקיים בתיאום מראש מול שירות לקוחות בטלפון, וואטסאפ ומייל, בשואורום שלנו בכתובת : אשתורי הפרחי 16,ת"א. בימים א'-ה' בין השעות 09:30-18:00  או ב Liky's Studio בכתובת: התערוכה 3, מבנה 2א' ת"א.

החלפות והחזרות

קיבלת את הפריט ולא אהבת?!

אפשרות ההחלפה תעשה בשואורום שלנו בלבד בכתובת אשתורי הפרחי 16, ת"א. בתיאום מראש עם שירות לקוחות. ניתן להחליף את הפריט כל עוד לא נעשה בו שימוש והוא מלווה בכל התוויות מדבקות המקוריות שהיו על הפריט בעת קבלתו.

לא תתאפשר החזרות על בגדי הים בהתאם להוראות משרד הבריאות.

מה משך הזמן בו ניתן להחליף/להחזיר פריט?

עד 14 יום מקבלת הפריט.

מהן דרכי ההחזרה?

אבטחה ושיטת תשלום

עומדות בפנייך שלוש אופציות להחזרה:

החזרה \ החלפה באחת מנקודות האיסוף שלנו בתיאום מראש - ללא עלות

שליחת הפריט חזרה בדואר: יש לעדכן את הסטודיו לאחר שליחה במייל. ניתן לשלוח את הפריט לליקיס אופנה בכתובת אשתורי הפרחי 16, תל אביב, באמצעות דואר ישראל ובכפוף לדרישת תשלום מדואר ישראל (על חשבון הלקוח).

החזרת הפריט באמצעות שליח עד הבית - ניתן לתאם עם הסטודיו הזמנת שליח אשר יאסוף את החבילה ויחזיר אותה לסטודיו שלנו בעלות של 25 שקלים (על חשבון הלקוח). 

כאשר המוצר יגיע אלינו ניצור איתך קשר ונזכה בשיטה תבחרי.

החזר כספי הוא בניכוי 5% עמלה

האם האתר מאובטח ?

בוודאי. תהליך הסליקה מאובטח ע”י פרוטוקול PCI-DSS , הפרוטוקול המחמיר והמתקדם בעולם. תהליך הסליקה מבוצע ע”י חברת Cardcom LTD חברה מובילה בתחומה בעלת אישורים מכל חברות האשראי המובילות בעולם.

האם ניתן לשלם בתשלומים ואם כן מה המדיניות ?

  • עד שישה תשלומים בלי ריבית
  • שישה תשלומים ומעלה בקרדיט

אם נעשה טעות בחיוב שלי מה אני עושה ?

במידה ונעשתה כל טעות ניתן לפנות לשירות לקוחות.

האם פרטי כרטיס האשראי שלי נשמרים במערכת אוטמטית ?

 לא, אין לנו אפשרות לשמור כרטיסי אשראי, בהתאם לחוק הפרטים נשמרים אך ורק בחברת האשראי שמאובטחת ומאושרת ע"י חברות האשראי ומשרד המשפטים.

מוצרים ומלאי

איך אני יודעת איזה מידה עלי להזמין ?

מומלץ להזמין את המידה הרגילה והנפוצה אצלך בארון. לרשותך ונוחיותך מצורפת טבלת מידות לכל פריט. בכל התלבטות את מוזמנת לפנות שירות לקוחות .

אם יש פריט שאני אהבתי אך אזל מהמלאי, יש אפשרות שיחזור ?

ישנה אפשרות שיחזור למלאי, הדרך הטובה ביותר היא להתעדכן מול שירות לקוחות, ולשלוח לנו מייל.

כיצד אקבל זיכוי על החזרת פריט?

ברגע שהפריט יחזור לשירות הלקוחות, תופיע יתרת הזיכוי בפרופיל האישי שלך .

איך נרשמים לקבלת הניוזלטר?

עלייך לגשת לדף הבית לגולל עד למטה ולמלא את פרטייך במועדון הלקוחות.

האם המחירים בשואו רום ובאתר זהים?

זהים לחלוטין!

וואטסאפ שירות לקוחות: 054-79111197

מייל שירות לקוחות cs@likys.co  

שעות פעילות שירות הלקוחות

א'-ה' 09:30-18:00

הגעה לשואורום בתיאום מראש